Sammanfattning från Stockholm

Jag vet att det var ett litet tag sen jag lovade er att ge en sammanfattning. Bättre sent än aldrig, ellerhur!

I fredags var jag som sagt och klippte mig på Bobbys Academy hos Bobby. Efter tre och en halv timme i frisörstolen var jag äntligen klar. Vi ljusade upp håret med både blonda slingor och ljus solkysst botten färg. Resultatet ger en sommarblond effekt.

Efteråt besökte jag underbara J på hennes jobb tog en kaffe och mötte sedan H och M vid systemet på Skanstull. Verkligen kul att träffa massor av gamla simhoppare igen. Vi åt en trevlig middag tillsammans och tiden sprang iväg så fort att vi gick till Trädgården lagom till när det stängde, hämtade upp M och åkte istället direkt till Solidaritet. En houseklubb på Stureplan.

Lördagen började ganska sent, mötte upp J vid två. Vi åt en av de godaste Cesarsallader jag ätit, på Kofi på Stureplan. Efter att ha tittat runt i lite affärer slutade vi på LivingRoom i Gamla Stan med ett glas Rosé. Påvägen hem från city till Sköndal gick jag vilse. Av någon anledning hamnar jag i Skarpnäck och går helt på fel håll. Efter lite mer än en timmes prommenad och förvirrad bussfärd är jag lagom hemma till H's goda middag. Chilli-lime räkor med pasta. Lyx!

Mitt flyg gick inte hem förrän vid fem på söndagseftermiddagen. Så jag, H och J gick på NK's sista realisations dag. Hittade den perfekta presenten till mammas kommande födelsedag, men den var tyvärr förliten. Därför gick vi ännu en gång till Stureplan för att se om den fanns i Karen Millens egna affär. Turen var en gång på min sida. En sista hade de i rätt storlek. Nu hoppas jag bara på att den passar, vilket jag förmodar att den gör. Vi avslutade sedan min trevliga weekend på den italienska restaurangen Vapiano.


Färdigstylad hos Bobby


H & M på Solidaritet


A, M, H & M mingel, Solidaritet


H, M, M & S, Mingel Solidaritet


Dags att gå hem. Solen har redan kommit upp...


Bedårande J på Kofi




Lunch på Vapiano med H & J



Comments
Posted by: naddie - mamma till finaste prinsessan.

aw vad snygg du blev i håret!



;)

2009-07-29 @ 09:42:02
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Posted by: Anonym

åh va härlig blogg du har

2009-07-30 @ 15:48:18
URL: http://floosan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0