Såg precis...

Jag såg precis att mitt inlägg om simhopp inte kom upp som det skulle... Det som lagts upp är en halvfärdig version och bilderna saknas. Typiskt nog har min laptop gått sönder för fjärde gången, så nu är inlägget försvunnet. Jag har lärt mig efter ex antal gånger att alltid kopiera in hela inlägget i word före jag sparar, för blogg.se har en tendens att strula med ämna mellan rum.

Nå, så igår fick jag ta bussen till Malmö, för att min bil stod hemma på vår gata i stan. Tog det som en utflyktsdag och stannade ett par timmar i Trelleborg för lite shopping och sprang på en barndomskompis som jag inte träffat på jätte länge! Fick med en del saker hem, en svart klänning, en byxdress, ett skärp, ett par jeans och underkläder. Gillar att Trelleborg alltd har massor av storlekar kvar på rean.

När jag väl kom till Malmö hämtade S mig och vi körde till SIBA och lämnade in min dator. Den här gången lovade de mig att den ska reklameras till HP och jag får hämta ut en ny dator. Längtar!

Nu är jag i sommarhuset med S och har precis kommit ut från en skön dusch medans S sitter och sover i en fotölj.


En trötter...


Nyduschad och myser en regnig dag som den här.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0