Ryggont!

Jag har jätte ont i ryggen idag. Definitvt från arbetsställningen. Kan knappt sitta normalt, och ligga ska vi inte tala om. Knaprar voltaren nu för att se om det hjälper. Känns ungefär som när man har nackspärr, men det sitter i stället i svanken. Jätte jobbigt. Har inte tid med det nu inför min kommande helg och nästa veckas weekend. Berättar mer om den när det närmar sig. Får se om det blir jobb imorgon, annars tänker jag köra in till Trelleborg en vända, behöver lite nya basic saker som shampoo, bodylotion och lite annat nödvändigt.

Nu ska vi ha räkfrossa med vitlöksbröd hemma och sen blir det maräng tårta med jordgubbar till fika, för Johanna har namnsdag idag. Maräng tårta är nog en enkel favorit  tårta på sommaren. Får se om jag ska sätta mig ikväll och komma fram till ett förslag på en födelsedagsfest för mig. Känns som tiden bara springer iväg, så får se  till att komma fram till något snart om alla inte ska vara uppbokade redan. Om jag orkar ha något....

Nu är det dags för middag!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0