Rosé

Förlåt för dåliga uppdateringar i bloggen igårkväll. Hade lite väl mycket in planerat att det blev bums i säng när jag kom hem. Började kvällen med en dum tvätttid. Alltid lite tråkigt. Att slänga in en maskin är inte så farligt, men när man ska hålla på att passa en till och säng hänga upp, och torktumla. Tur jag har en pojkvän som inte tycker det är så illa, därför väljer jag hellre att städa.

Efter en sillmiddag, vad jag trodde skulle vara midsommarmat med köttbullar, lax och paj..., hämtade jag J som stod och väntade vid Savoy. Jag körde till Sås&Krås och vi satt där sen hela kvällen och drack ett glas Rosé. Det är så himla kul att träffa människor som man inte träffar dagligen. Man har så mycket att prata om, eftersom man inte pratar så ofta.

Idag är det min sista dag här på jobb. Blandade känslor, men det ska bli skönt med en lång härlig semester.


Underbara J på Sås&Krås





Comments
Posted by: i

såg ut att ni hade trevligt !

2009-07-02 @ 14:53:39
URL: http://presspause.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0