Nattbloggning

Nu har jag precis kommit hem från Harry Potter och Halvblodsprinsen. Ska inte påstå att jag är något super Harry Potter fan, men den här filmen var jämfört med de andra inte alls bra. En lång och ganska seg film, som inte fick något direkt anti-klimax. Jag hade väntat mig mer spänning och action men helt plötsligt var filmen slut. Det kändes nästan som om den slutade precis i upptrappningen av någon spännande händelse. Den här filmen, tycker jag, passar nästan bättre under kategorin kärleksfilm, med tanke på att det var med lovescenes än action.

Jag har en tendens att alltid köpa förmycket popcorn och läsk. Jag och min syster delade på ett Hollywood-meal, plus snusklubba och Ahlgrens bilar. Vi, eller snarare jag, åt halva popcornen och har nu super ont i min mage. Kanske rätt så väntat!

Dags för mig att hoppa i säng! Imorgon blir det beachen.


Syster, jag och M


Såklart har jag den största popcornen man kan tänka sig!


En liten linslus!

Dags för mig att hoppa i säng. Godnatt!


Comments
Posted by: Floosan-livet som mamma

godmorgon, hoppas ni får en mysig dag!

2009-07-16 @ 09:49:31
URL: http://floosan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0