Monark

Jag har äntligen köpt en nya cykel!! Nu i eftermiddags var jag med S och hans bror för att införskaffa en cykel. Det blev en ljusrosa Monark i modell Karin. Helt perfekt, med himla skön sadel. Har till och med köpt till extra försäkring i två år, så att det inte slutar som med alla andra att den också blir stulen. Är trött på att alla mina cyklar blir det hela tiden, så nu är det många lås som gäller. Hoppas på att den blir mer svår åtkomlig då, så att de tar någon annans än min. På den senaste tiden har jag blivit bestulen på tre cyklar. Det borde finnas något att göra för att de ska bli mer svårt åtkomna. Även om man använder tjocka lås räcker inte det. Jag tror att jag ska uppfinna ett ellås med alarm på, då kanske man blir miljonär på kuppen.


Bilden missfärgar den lite, för här ser den vit ut.

Dags för mig att göra mig iordning, ska nämligen på Harry Potter permieren ikväll med min syster. Snart dags att kila om man ska ha en chans att köpa popcorn innan filmen kommit halvvägs.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0