Kvällssol

Nu sitter jag på terrassen med S och M. Vi har precis grillat korv och njuter av solen. Lämnade av Lene på centralen för ett tag sen. Sorgligt, för nu vet jag att jag inte kommer att träffa henne på väldigt länge. Jag tror det är bra att sakna, för när man saknar uppskattar man det mer när man får det. Pojkarna springer runt i trädgården nu och spelar golf, medans jag satt mig med godisskålen och myser i den varma kvällssolen. Lite senare blir det ett dopp i Västra Hamnen. Årets första dopp... Snart mitten av juli och jag har fortfarande inte badat i havet. Illa för att vara mig.


Söta L med all sin packning


S som fick sköta grillningen av mina Dennis-korvar


L som sitter och njuter med en kall öl




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0