Kryckor

Åh ingenting går som jag vill för tillfälle, allt blir bara fel. Igår hade vi familjegolf i Beddinge och efter det körde vi hem till Malmö. Idag var att fixa mina naglar på schemat, tvätta och tanka S bil inför imorgon och packa. Efter att ha flyttat runt lite saker från sommarhuset till S och sedan hem till mig springer jag ut och in från bilen. S försöker vara rolig och ska fälla mig när jag springer runt barfota. Han sparkar fram sitt ben samtidigt som jag slår min lilltå rakt in i hans sko... Jag hoppar på kryckor. Min tå är verkligen ingen vacker syn. Därför fick jag överge min andra halva idag, vi som inte träffats på jätte länge, för det var planerat att ta en coctail på Davidshall. Kaos!

Ovan på allt annat strul hittar jag inte min kamera sladd, den ligger någon stans i all min packning. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, med huvudvärk, fotont och ont i halsen. Vilken Weekend jag har framför mig. Nu ska jag packa klart min resväska inför Göteborg och SPA i Smögen.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0