Igår

Igår spelade jag golf med S, tror inte vi är lämpade för att spela tillsammans. Iallafall inte i par tävlingar. Kom in på 30 poäng, verkligen sämst. Tror jag får spela med Tigerwoods nästa gång så jag kan vinna!! Efter tävling år vi en "Danskjävel" på Beddingeglassen, sex kulor, grädde, sylt och gräddbulle. Mums! Åt så vi höll på att spricka. När solen sedan gick i moln, körde vi inom Smygehuk och köpte färska räkor, som jag skulle ha till middag, inan vi fortsatte in till Malmö. Vid sex hämtade jag L på Svävarterminalen. Så himla kul att träffa henne igen, mer än ett halv år sedan hon sa hejdå till min i Australien. Vi satt med vin och räkor, åt en god middag och pratade massor hela kvällen. Tills vi kom pån att vi var sugna på att gå ut och dansa. Ett snabbt ombyte och vi åkte till Möllan för någon drink, sen vidare till Etagé.

Nu är jag super hungrig! Dags för frukost.


(Bilder kommer sen, är av med sladden till kameran!)


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0