Fågelbajs

Typiskt! Bara för att jag nu tvättade bilen igårkväll så när jag kommer ut imorse är det en fågel som bajsat på den. Inte den lilla heller, utan som ett sträck över hela bakrutan. Grrr! Ovanpå det, så glömde S ringa och väcka mig imorse så jag vaknade inte förrän sju, vilket gjorde att jag fick det hur stressigt som helst till jobb. Säkert för att det är onsdag. Onsdag är en så dyster dag. Långt ifrån förra helgen och lika långt till nästa.

Ikväll blir det tvätt, men eftersom min kära mormor tvättade nästan alla mina kläder i söndags är det mest S's kläder. Förhoppningsvis går det snabbt och vi får tid för fler roliga saker.

Filmen igår var så söt, men fattar inte hur vi båda kunde somna i sista kapitlet så vi missar slutet. Därför fick vi se om det, och som tur var slutade det lyckligt.

Jag och M har fått lite erbjudande om fredag, som är svårt att tacka nej till. Berättar mer för er längre fram.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0