Dåliga UPDATES här...

Jag har inte glömt er, jag har bara råkat ha tusen saker att göra. Kan börja med att jag och mamma vann vars en pikétröja, efter en 5e plats på golfen. Resten av den kvällen spenderades med att se minnesstuden för MJ. Jag har egentligen inte så mycket med honom, men när hans dotter bryter ihop på scenen kunde jag knappt hålla tårarna tillbaka. Men, bodde hans barn med honom eller någon annan stans? Hans liv slutade verkligen tragiskt. Jag tror att hans död var självmnord, som var ganska planerat. Efter allt med alla konserter han skulle ha, var han näst intill tillbaka på toppen av sin karriär och han kände väl då att han kunde dö på ett värdigt sätt. Galet att media kan förstöra en person så som de gjorde med honom. Att de ens kan tillåta honom operera sig så många gånger, men det blir så såfort det är pengar inblandat. Tragiskt. En människa som inte ville något ont, han gjorde så mycket för världensbarn. Jag tror verkligen att han var en god människa som älskade sina nära och sina fans, även om det gjorts så många skriverier om det.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0