Alla kan ändra sig

Idag, mitt under pluggandet, ringde det på dörren. (Och det är inte ofta det händer) Jag fick först lite panik, för jag ser ut som sju svåra år när jag sitter och pluggar. Mjukis kläder, håret tovigt i en toffs mitt på huvudet och inget smink med mina "hemma" glasögon på som verkligen inte är snygga. Utanför dörren står min granne som bor under mig, hon som jag tidigare berättat är en surtant, med två påsar kakor till mig. Saffrans biscottis och chockladkakor. Vad det förgyllde min dag!


Jag har redan hunnit smaka båda två. Favoriten var helt klart saffrans biscottin, måste fråga henne om receptet när jag kommer hem efter jul.


Jag har lovat ser sen tidigare att visa mitt badrum efter jag julinspirerade det lite. Ska jag vara ärlig gillade jag först inte de röda handdukarna i affären, men när jag kom hem blev det en glad överraskning.

Nu väntar min Felix Skaldjurssoppa på mig i micron, inte ofta jag äter frysmat men idag fick det bli så efter spinningen.

Trevlig kväll på er!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0