X2000 mot Stockholm

Nu sitter jag på X2000 mot Stockholm påväg mot Nässjö. Ska äntligen upp till Jönköping efter denna helg. Förstår inte hur allt lyckas hända, en sak vet jag iallafall säkert och det är att det är skönt att vara själv ibland.

Är lite stressad för jag ska på gruppmöte halv tolv och mitt tåg, om det är i tid, är inne 11.10. Har verkligen hur mycket saker som helst med mig. Längtar tills jag ska fixa till allt där hemma, så känns det ännu mer som mitt hem. Sen om två veckor kommer underbara J påbesök från älskade Stockholm. Och som vi också vet jobbar hon på Hemtex, så mitt hem får ännu en prick över i:et.

Nu ska jag sätta mig och njuta av min bok som jag för en gångs skull kom ihåg att ta med mig. Tog med massor av andra böcker till Jönköping, men såklart glömde jag sist den jag håller på att läsa. Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson.

För sno mig lite att skriva klart så mitt 3G internet inte tappar täckning. Är redan nästan framme i Lund.

Ha en bra förmiddag!

 


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0