Vattenmelon, tea & tyra banks

Nu sitter jag ännu en gång i soffan och försöker krya på mig. Försöker även att få folk på msn att tycka synd om mig, men det går inget vidare, egentligen ganska svårt att få folk att tycka synd om en när det är mitt eget fel. Det är jag som rumlat runt för länge och för mycket på stan förra veckan, badade i kanalen och struntade i att ta på mig en extra tröja. Det ska bli skönt att komma hem till Malmö en sväng dock, för en "festfri" helg. Ska bara mysa och ta det väldigt lugnt.

Jag har nästan ätit vatten melon så det kommer upp ur öronen på mig. Allt för att få i sig vitaminer, hur mycket vitaminer nu vattenmelon innehåller. Mest vatten.... Och ovan på det en rykande kopp tea. Gissa om jag kommer springa på toa hela kvällen!

Jag har kommit fram till att jag ska skapa en ny kategori här i bloggen, som ska heta "Bättre form". I den har jag tänk skriva om lite mattips, träningstip och allmänna hälsotips. Första inlägget jag funderat på kommer läggas upp imorgon, så håll utkik!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ta en ipren och göra mig iordning för kvällens VIP på Club Karlsson med buffé och coctailprovning. (Non-alcoholcs' for me) Vi ska fira Tiger-vinsten!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0