sjuk

Jag har haft en hämsk natt, vaknade första gången halv ett och mådde uselt. Tog första alvedonen då och sen svettades jag hur mycket och länge som helst. Somnade ordentligt vid halv sex imorse och vaknade vid halv tolv. Nu mår jag lite bättre, men det beror troligtvis på alla ipren. Tog mig precis en dusch för att fräscha upp mig lite och nu har jag bäddat ner mig igen under min filt i soffan och har laddat upp med kuddar så jag kan mysa och se på GossipGirl. Tänkte köra maraton idag med andra säsongen. Tredje börjar ju snart... Så det är bäst att uppdatera sig lite om vad som hänt.




Comments
Posted by: Sarah

Nauw älskis... krya på dig (L)

2009-08-26 @ 23:40:13
URL: http://zafreh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0