SIBA

Jag blir så trött på SIBA. Hur länge ska de låta mig vänta på min laptop? Nu sitter jag förförsta gången vid vår statuionära dator här hemma. Helt värdelöst. Hatar att sitta på andra sidan huset i stället för att ligga i sängen och kolla på TVn samtidigt. Grr! Så nattbloggning blir det inte, det blir heller inget bloggande så fort jag är på vift. Fick ett sms från SIBA i förrgår, Angående reparation XXXXX väntar vi fortfarande på reservdelar. Vi återkommer så fort din vara kommit tillbaka i butik." Jaha?! Jag som var lovad en ny dator. Vi får väl se.

Nu ska jag lägga mig i soffan under mitt täckte och se en film. Imorgon kommer mamma, pappa och syrran hem från sommarhuset, så bäst jag sytiger upp tidigt imorgon och städar.

Sov gott!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0