Packning och rörigt!

Nu håller jag på och packa massor av egentligen onödiga saker som jag bara måste ha med mig. Krukor, dukar, vinglas, lampor, boxningshandskar, mer kläder, mer skor, sällskapsspel, you name it! Om en stund ska jag möta upp söta Z för en promenad i det blåsiga Limhamn. Försöker klämma in så många personer som möjligt nu när jag är nere så kort tid.

Var på EspressoHouse igår med min stora syster. Hon är dock inte min riktiga stora syster men är lika mycket syster för som J är. En helt underbar människa! Det spelar ingen roll hur dåligt humör man är på innan jag träffar henne, för hon får mig alltid att skratta och känna mig mycket bättre. Om det är något hon är bra på att ge så är det EgoBoost, en kick för kropp och själ. Är så glad att jag har henne vid min sida. Ännu roligare kommer det bli i vår när en mini-Oli kommer till världen. Kan knappt vänta!


Här ser vi en del i en salig röra i världens största resväska på 45 liter!

Kom på att jag glömt visa er bilder från när jag var och rumlade i stan med syster i fredags. Lika bra att lägga upp dem här med.


Mysig lunch på restaurang Gränden





Sen blev det massor av shopping...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0