Min födelsedag

Dagen började med att en, vad jag tror, fortfarande full, S står och sjunger för mig vid säng kanten. Efter lite morgon mys framför tvn i sängen åt vi sedan brunch på Systrar&Bröder med M och A. Jätte mysigt bortsett från att jag tappade en rödbetssalladsmacka på min benvita klänning. Det blev för mig att springa till bilen och gör ett snabb ombyte till linne och shorts mitt på Rönneholmsvägen. Ja, man gör så knasiga saker när man fyllt 21, för då orkar man inte bry sig mer om vad folk tycker hela tiden.

Vid halv två hämtade vi upp Broschan i Vellinge och körde vidare till sommarhuset. Där fick jag massor av fina presenter och en god laxmiddag med min hemma bakade tårta till efterrätt. Nu sitter jag med mamma och pappa i soffan och tittar på Casanova på Tv4. Har fortfarande så ont i halsen, så det blir en tidig kväll för mig idag. Ska ut och provspringa mina nya löparkläder imorgon.

Godnatt!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0