Lördag, 25års fest, fylla

Lördagen började med frukost och sedan poolhäng fram till eftermiddagen. Solen stekte på rejält och jag slängde på min bikinin såfort jag kunde för att ta vara på solensstrålar.

Under eftermiddagen bar det sedan av hemåt till Malmö igen. Vi gjorde oss snabbt iordning och körde sedan till Klågerup på 25års fest. Mycket trevlig kväll, massor av nya ansikten. Dock, ju mer klockan tickade desto mer fylla blev det. Något som jag inte uppskattar allt för mycket kanske. Men i övrigt var det en väldigt lyckad kväll och talar nog för både mig och S.

Ett riktigt påkostat kalas med liveunderhållning, scen, ljus-, ljud. ochrökanläggning på plats. Mina tår blödde av allt dansande när vi sedan kom hem.


S & jag i min väldigt gröna Kate Paris & I klänning. Snygg nu till solbränd hy.


Ganska rökigt inne i lokalen, men ungefär såhär såg det ut.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0