Höst redan?

Idag har det regnat konstant hela dagen. Tycker inte det varit någon toppen sommar direkt, så man kan undra var allt vatten kommer ifrån. Idag har jag inte gjort så mycket ansträngande alls. Började med att köra och handla lite åt mormor som fortfarande har ont i sitt sen och när jag kom hem därifrån stod jag i över två timmar och strök en massa tvätt. Och nu kan jag äntligen använda "den där tröjan" som jag tävttade för hur längesen som helst och inte orkat att stryka.

Nu ett tag fram över ska jag bara kura ihop mig i soffan läsa i min bok och dricka en kopp tea. Fick tre nya böcker av mormor idag med, så nu är nästan hela hösten räddad. Det har blivit mycket mindre läsande i sommar än vad jag räknat med. Alltså alldeles förlite ledig slapp tid.



Midvinter blod av Mons Kallentoft - Flickan under gatan av Roslund & Hellström - Livstid av Liza Marklund



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0