Godnatt

Idag har jag tillbringat dagen på Bo01 med S, M och A. Ryktet på stan är även bekräftat! Nyckelpigsinvation i Malmö!! Galet mycket nyckelpigor överallt, jag som hatar de rödprickiga varelserna som bits! Kan inte påstå att det blev mycket bad för min del, kändes som om jag simmade runt bland isbitar.

Nu ikväll har jag spenderat kvället med min högra hand. Det blev film mys och djupa disuktioner om livet. Jag han även få ett glädje samtal om att jag antagligen fått klart med mitt boende i Jönköping.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng och back in business med en vanlig vardag imorgon. Har även en annan sak jag måste berätta, tydligen börjar min termin den 17 augusti och inte den 31 som jag trodde... Jaha, det finns inte så mycket mer att säga om det.


Lite mys mitt i nyckelpigsinvationen mellan M och A.

God natt!




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0