Godmorgon sunshines!

Nu sitter jag på X2000 påväg hem till Malmö. Känner mig ganska trött och sliten från igår. Kvällen började hemma hos R, sedan gick vi tillsammans till Karlssons lounge för buffé. Vi satt sedan där och myste tills nattklubben öppnade. Jag förstår fortfarande inte hur allt gick till, men redan vid halv tio lyckas folk från det ena bordet att bli så extremt mastodont fulla. Det är en gåta hur det ens gick till! Var hemma vid midnatt, så för min del var det städat. Kam bara tänka mig hur jobbigt det är att sitta på ett svajigt tåg i två timmar och vara helt tung i huvudet.

Testade idag Pressbyråns frukost, vilket var helt okej för ett okej pris. En frukt-smoothie, tea, en fralla och en DN för 39kr. Fast vill inte påstå att frallan hade speciellt mycket pålägg.
Nu när jag kommer till Malmö ska jag möta upp min syster på stan, som jag inte träffat på jätte länge. Hoppas på att vi ska till ett mysigt fik och äta en god sallad. Sen såklart måste vi shoppa lite också. Jajajaja, jag vet att jag sagt att jag är en fattig student. men tänkte hitta ett par nya ballerina skor.

Lite bilder från gårdagen

V, A & S


M, D & E


A, E & R



A, S & L




Comments
Posted by: Zandy

Snygging du är gumman! :)

2009-08-28 @ 18:39:35
URL: http://metrobloggen.se/zandy

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0