Friskis & Svettis

En sak som stör mig är att det går inte att använda sitt årskort på Friskis och Svettis från Malmö i Jönköping, därför måste jag köpa mig ett nytt. En sak som gör mig glad är att jag kan frysa mitt Skånska kort och köpa ett nytt i Jönköping. En annan sak är också att års kortet här är kostar 2250kr för 12 månader, i Malmö kostar det 3300kr, alltså 1050kr billigare här. Plus att jag, som är JSA medlem från universitetet, för 15% discount. Toppen bra för mig, som snart som alla andra kommer vara en fattig student.

Imorgon ska jag och E börja vårt sunda liv igen. Efter en veckas kroppsförstöring av allt festande och förtäring av alkohol. Det börjas med Spinning Bas kvart över sex. Kommer bli så skönt att komma in i vanliga rutiner igen. Eller ja, mina nya vanliga rutiner i härliga Jönköping.





Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0