Fredag, 50års fest, make up store

I fredags var jag som sagt först på make up store för att få en sminkning inför kvällen. Eftersom jag har en tendens att alltid bli missnöjd med resultat, så som frisör och make-up valde jag att ta med en bild på hur jag ville ha det. Det här med att stylisten själv ska bestämma funkar inte. Jag är en bestämd dam som vet hur hon vill ha det.


Om jag får säga det själv blev jag riktigt nöjd med resultatet!



Min bild som jag tog med var på Jennifer Hawkins. En av de absolut vackraste kvinnor jag vet. Om man blir stylad som henne så måste väl resultatet bli bra...! Håll med, visst är hon snygg!

Sen blev det fest hela natten. De här 40 plus, de spottar inte i glasen iallafall. Det dansades på stolar, sjöngs och skrattades hela natten lång.


För en gångsskull såg man S dansades en hel del.


Comments
Posted by: Sandra

vilken vacker bild på dig snäckan!

2009-09-07 @ 19:51:43
URL: http://asaandra.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0