Fixat och donat hela dagen

Nu är jag framme i Jönköping igen, i mitt lilla hem. Älskar känslan av att det här är "mitt hem". Jag kan göra precis som jag vill med det. Så idag har jag fräschat upp hela köket, nya gardiner, lampor, blommor och en massa roliga saker från min "hemgift". Var nere i alla lådor igår och rotade och tog fram massor med fina saker. Bla en mixer till smoothies på morgonen, salt och peppar kar, massor av rosa köksartiklar, sovrumsgardiner och massor av annat smått och gott.

Nu sitter jag i min helt renstädade lägenhet med en precis fylld kyld och ska läsa en massa sidor på JIBSnet som ska läsas till imorgon. Senare ikväll ska jag på spinning på F&S, sen blir det bara mys i soffan.

Dags för mig att sätta igång med all läsning...


Jag tycker det blev så fint när allt blev klart!


Comments
Posted by: Tarring

super fint gumman!

2009-08-31 @ 22:28:17

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0